Aisyah Zahraa | Kasih Ibu


Dulu dulu saya  jarang sekali masuk dapur. Tolong je. Memang seratus peratus mak. Makanan sudah dimasak dan dihidang. Cuma tinggal ..ngap..masuk mulut sahaja..
Hahahahhaaaa.

Mengemas? Huh perkara ini la yang failed sekali. Janji bersih dan teratur sudah. Nak make up sana sini memang malas la..
Hhaahhaaaaaa....

Adik selalu bebel..
' Camne la nak kawin nanti? mengemas pun tak taw..'

Jawapannya..
'nanti ko datang rumah aku , ko la yang kemas..!
Huhuhuhuhuhu...

Mak cakap..
tak apa kawin nanti automatic la pandai masak dan mengemas rumah.
kena rajin dan selalu buat.hari-hari buat.jadi pandaila.

Amat kagum dengan mak. Dari saya baby sampai sekarang masih buat semua untuk saya.Datang rumah sy dia masak. dia yang kemas. 
Segan wehh..
Tapi anak mak ini tetap rajin dan baik hati..uawahahaaa..

Itulah kasih sayang seorang ibu..
Walaupun anaknya dah besar ,dah kawin pun. Dia tetap layan kita..
Dia kawan karib saya dan adik-adik. Semua perkara dia join..
First class gitu mak..


Happy besday to you.
Kami doakan.
Semoga dipanjangkan umur, diberi kesihatan, dilimpahkan rezeki ,kejayaan dan kebahagiaan di dunia dan diakhirat.
We all love u!!