Aisyah Zahraa | Kamu Kawan Sejati Saya kan??

daughter vs mama??
Kami terlalu rapat.Segala cerita suka duka kami kongsi bersama. Dia tiru  segala tabiat dan kelakuan saya.Apa yang saya buat dia akan buat. Saya tahu dia nak saya sbg role model dia. Bila kami berdua baik fuh!! semua hal smooth sgt....  Tapi adakalanya kami boleh jadi terlalu sensitif bila kami berdua merajuk hati.Nasib baik abah yang pujuk kami berdua berdamai.
Mama dia pun tak mau mengalah..Biasala kan siapa salah dia pujuk yek.
Mama yakin dengan Aisyah. Sebab cara pemikiran Aisyah matang dr usianya..Dia pandai settle kan masalah dan cepat mencuit perasaan saya.
Setiap kali saya buat2 merajuk. Dia akan ucap..
'' Aisyah sayang mama..!! Jangan marah lagi yek, Aisyah tak buat dah..''
Owhh sungguh sweet la kamu ni..

'' Sayang mama''..Mama sentiasa ingat boleh katakan hari kamu ckp syg pada mama.
'' Mama cepat tiru Aisyah ''..Ayoyoyo kamu ni.
'' Mama buat muka geram marah macam Aisyah ni ''..Ini aksi ketika kami marah.
'' Mama senyum...cam ni..'' Aksi bila dia cuba pujuk saya.Di peluknya kuat kuat.
'' Mama !! ''Ini gayanya bila dia mula menyakat saya.
'' Mama Aisyah nak main la ''..Dah start nak membebel. Dalam kereta pun tak mo duk diam.
..............Mama tetap sayang kamu.