Aisyah Zahraa | Demi cinta dalam hatimu

Abah terbaek..!! 
Sentiasa memberi saya banyak kegembiraan

Abah terbaek..!! 
Abah can do anything
Dia seorang yang bijak dgn kata lain 'smart'
Dia sangat memahami dan sentiasa bergurau baik dengan sy
Abah tidak pernah meminta apa-apa dr sy
Malahan dia cepat-cepat memberi kegembiraan kpd sy
Ye..abah seorang yang baik.

Abah terbaek..!! 
Hati abah sentiasa memikirkan hati dan perasaan saya
Dan abah cepat untuk memaafkan kesalahan sy
Memberi dgn sentuhan kasih sayang
Abah sentiasa melayan saya, menari bersama, bermain bersama
Betapa bertuahnya saya mempunyai abah seperti kamu
Kerana abah sentiasa minat dalam semua yang saya lakukan
saya tahu kamu nak yang terbaik.

Abah terbaek..!! 
Saya suka abah.
Saya suka berjalan memegang tangannya
Menunjukkan dia kepunyaan saya.


Abah terbaek..!! 
Anak mama happy sngt kalau abah layan dia..
Pagi-pagi abah kejutkan dia.Beri salam kat dia selepas dia bangun tido.
Geletek dia.Bersiap dgn abah..Jadi mood bangun pagi okey..
Tapi kalau kena marah dgn abah tersangatlah sensitif..
Abah terbaek..!!