Aisyah Zahraa | Bidang kamu

'Nakal, notty' biasa bagi kanak-kanak yang sedang membesar.Yela tak boleh duduk diam, lompat lari sana sini. Bagusla macam tue. Okey kamu diberi kebebasan untuk bermain tapi tetap ada hadnya terutamanya mainan itu tidak membahayakan kamu dan orang sekeliling yup..

Apa ntah yang menarik perhatian dia..serba boleh..!!!
Mama abah perhatikan dulu..
Masih tak berpuas hati. Ambik kaw duduk terus kat citu..Mulut potpet tanpa henti.
Dah puas mengkaji semua mainan..Baru hati tenang.
Okey.masa ini kami suruh dia naik jer.Sebab mama abah yang penat tengok dia pomen sana sini.
Dia bukan nak naik sangat pun.Sebab dah tahu fungsi benda alah tu.

Pantas betul kamu berfikir..