Aisyah Zahraa | Kau yang terindah

Bila difikirkan semula, saya tidak percaya saya telah temui fasa kehidupan yang diidamkan oleh setiap wanita.
Tatkala menjadi seorang isteri dan ibu kepada seorang lelaki yang amat saya cinta..
Cinta saya pada dia datangnya dari Allah swt. Syukur Ya Allah.
Sesungguhnya, keredhaan Allah terletak kepada keredhaan ibu bapa. Terima kasih mak abah doa kan kebahagiaan saya...
Taken by Aisyah Zahraa'.Pandai anak mama setting.



Kini saya menemui ketenangan dan kebahagiaan dalam hidup saya.Walaupun tak dinafikan masih ada sekumit keresahan dalam diri..Saya yakin pada Allah..Setiap kali ciuman dia kepada Aisyah. Apabila Aisyah tertawa riang dengan kasih sayangnya..Indah sekali buat saya !!Terima kasih dan mohon maaf atas segalanya.

Saya sentiasa berdoa..untuk kebahagiaan hidup kita sekeluarga sentiasa di bawah perlindungan dan keberkatan  Allah.

Harta kami berdua. Bila bercakap dialah juara.