Aisyah Zahraa | Cameron Highland

Alang2 sampai baik terjah terus..

Cuti ahad minggu , kami sekeluarga ( 3 beranak je) g majlis perkahwinan
kawan lama mama di sungai koyan raub..
dia kawan mama waktu zaman kegemilangan zaman study mady dulu laa..
pic dengan pengantin tak sempat ambik banyak2..

tapi...
pic g cameron yang banyak nya..
alang2 sampai di raub terus je la jalan g cameron.
orang ramai cakap dekat jer dari citu..

sampai sana,
kami singgah sekejap kat ladang teh,
kami lepak makan aiskrim dan strawberi..nak2 aisyah suka sangat.
lepas puas2 pusing2 citu..kami pun balik la.

nak kata best?x adalah sangat..
sekadar nak jejalan tu bolehla..
**masa ni sabar jerla dengan gelagat aisyah..adoiii..
(rela xnak g lg..)